Wonen met zorg Logeeropvang Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van veelgestelde vragen over het Rivas-pension. Heeft u na het lezen nog vragen, dan kunt u contact opnemen via Rivas Zorglijn 0900-8440 of e-mail wonenbijrivas@rivas.nl.

Wordt mijn verblijf in het Rivas-pension vergoed?

Voor een verblijf in het Rivas-pension heeft u een thuiszorgindicatie nodig. Meestal kan uw verblijf vanuit de Zorgverzekeringswet (Zvw) worden gefinancierd. In een gesprek met een medewerker van Rivas wordt bepaald of u hier aanspraak op kunt maken. Kunt u hier geen aanspraak op maken, dan kunt u uw verblijf in het Rivas-pension zelf financieren.

Kan ik van tevoren een Rivas-pension reserveren?

U kunt een Rivas-pension reserveren. Bijvoorbeeld wanneer u nu al weet wanneer uw mantelzorger met vakantie gaat. Om te reserveren neemt u contact op via Rivas Zorglijn 0900-8440 e-mail wonenbijrivas@rivas.nl.

Wat moet ik meenemen naar het Rivas-pension?

Een Rivas-pension is volledig ingericht. U hoeft dus alleen uw kleding en persoonlijke spullen mee te nemen.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website toont video’s van YouTube en Vimeo. Dergelijke partijen plaatsen cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt, kunt u dat hier aangeven. U kunt dan geen video’s op deze website zien. Wij plaatsen zelf ook cookies om onze site te verbeteren. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Lees meer over het cookiebeleid