Vragenlijsten

Een vragenlijst, wat is dat?

Uw zorgverlener kan u vragen om online op MijnRivas een vragenlijst in te vullen. Deze vragenlijst vindt u terug onder het kopje ‘vragenlijsten’. De resultaten van de vragenlijst bespreekt u met uw zorgverlener bij het volgende contact.

Ik moet een digitale vragenlijst invullen. Hoe doe ik dat?

Ga in MijnRivas naar ‘vragenlijsten’, klik op de vragenlijst die door uw zorgverlener is klaargezet en beantwoord alle vragen. Let op: tussentijds opslaan is meestal niet mogelijk. Vul de vragenlijst in één keer in en vergeet niet op ‘opslaan’ te klikken. Eerder ingevulde vragenlijsten vindt u terug bij ‘historie’.

Ik heb een e-mail ontvangen van Rivas Zorggroep. Hierin staat dat er nieuwe informatie in MijnRivas staat. En dat ik dit kan zien op MijnRivas. Wat houdt dit in?

U ontvangt een automatische e-mail om te laten weten dat er nieuwe informatie aan uw dossier op MijnRivas is toegevoegd. Heeft u uw e-mailadres bij iemand anders (bijvoorbeeld uw kinderen of  partner) laten invoeren? Dan kan dit ook over nieuwe informatie in het dossier van deze persoon gaan.

Als u geen gebruik maakt van het cliëntportaal MijnRivas, dan is dat geen enkel probleem. U kunt de e-mail dan gewoon weggooien. De gegevens die op MijnRivas staan, hoort u namelijk ook altijd van uw zorgverlener. U hoeft niet bang te zijn dat u door niet te kijken gegevens mist.

Terug naar de veelgestelde vragen

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website toont video’s van YouTube en Vimeo. Dergelijke partijen plaatsen cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt, kunt u dat hier aangeven. U kunt dan geen video’s op deze website zien. Wij plaatsen zelf ook cookies om onze site te verbeteren. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Lees meer over het cookiebeleid